Повернення-обмін
Повернення товару належної якості протягом 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:
товар не був у експлуатації;
збережені всі пломби і ярлики;
цілісність комплекту і упаковки не порушена;
збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172) .
Умови гарантії
Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником. Підставою проведення ремонту по гарантії є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують покупку. Вимога до заповнення гарантійного талона: чітко і правильно вписана модель і серійний номер; вказана дата продажу; печатка магазину, в якому було придбано виріб, підпис покупця; повністю заповнені і проштамповані печаткою магазину відрізні корінці; в деяких випадках, на вимогу виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну). Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні. Ремонт на гарантійній основі проводиться тільки в уповноважених виробником сервісних центрах. Їх адреси і телефони вказані в гарантійному талоні (додаткову інформацію можна знайти на сайті виробника).
Відмова в гарантійному обслуговуванні
Причини відмови в проведенні ремонту на гарантійній основі: неправильно заповнений гарантійний талон; порушення правил експлуатації; ремонт вироби не уповноваженою виробником сервісним центром; виріб, призначений для особистих побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або що не відповідала його прямим призначенням; внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не обумовлено в документації користувача; наявність всередині вироби слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів; серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений; механічні та інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників; ушкодження, причиною яких послужила експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу). Перелік таких деталей і їх ресурс вказаний у Інструкції користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та / або гарантійним талоном на відповідний товар .